ktirio-skitso

Συλλογική Δράση βελτίωσης ποιότητας εκπαιδευτικού έργου

epimorfosiΣτο πλαίσιο υλοποίησης του συλλογικού προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας και της εφαρμογής των Σχεδίων Δράσης ο Σύλλογος διδασκόντων/ουσών του Γυμνασίου Παναιτωλίου σχεδίασε, υλοποίησε, μελέτησε και αποτίμησε δράση, που εντάσσεται στον άξονα «Συμμετοχή των εκπ/κών σε επιμορφωτικές δράσεις» με θέμα «Η ενδοσχολική επιμόρφωση ως ευκαιρία επαγγελματικής και προσωπικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών», που στόχο είχε:

  • τη βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης
  • την προσαρμογή του εκπαιδευτικού έργου στις συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες και
  • την προσωπική ανάπτυξη του/της εκπαιδευτικού μέσα από θεσμοθετημένες και οργανωμένες επιμορφωτικές δράσεις.

Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκαν οι παρακάτω επιμορφωτικές δράσεις:

  • Υλοποίηση επιμορφωτικού σεμιναρίου: «Διδάσκοντας Βιωματικά: Τεχνικές Διδασκαλίας και Βιωματική Μέθοδος». Φορέας υλοποίησης: Επιστημονική Ένωση για την προώθηση της εκπαιδευτικής καινοτομίας (ΕΕΠΕΚ).
  • Υλοποίηση επιμορφωτικού σεμιναρίου: «Αξιολόγηση Μαθητή». Φορέας υλοποίησης: ΕΕΠΕΚ.
  • Υλοποίηση επιμορφωτικού σεμιναρίου: «Προσαρμοστικότητα και διαχείριση αλλαγών στις εκπαιδευτικές μονάδες». Φορέας υλοποίησης: ΕΕΠΕΚ.
  • Επιμορφωτική βιωματική συνάντηση με τον ψυχολόγο της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας και Δημόσιας Υγείας (Πρόνοια) του Δήμου Αγρινίου, με θέμα τη διαχείριση μαθητών/τριών με ιδιαίτερα ταλέντα (χαρισματικά παιδιά).
  • Επιμορφωτική συνάντηση με τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής & Ενταξιακής Εκπαίδευσης κ. Αθανάσιο Ρισβά, με θέμα τη διαχείριση μαθητών/τριών με ειδικές μαθησιακές ανάγκες.
  • Επιμορφωτική συνάντηση με τη Σύμβουλο παιδαγωγικής ευθύνης του σχολείου μας, με θέμα τη διαχείριση μαθητών/τριών που προέρχονται από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.
  • Επιμορφωτική συνάντηση με τη Σύμβουλο Σχολικής Ζωής του σχολείου μας, με θέμα τη διαχείριση κρίσεων και πρόληψη ακραίων συμπεριφορών.
  • Συναντήσεις εκπαιδευτικών Γυμνασίου Παναιτωλίου με σκοπό τον αναστοχασμό και την ανταλλαγή καλών πρακτικών, έπειτα από διδασκαλίες ετεροπαρατήρησης.