- Αρχική
-
Το Σχολείο
- Ανακοινώσεις
-
Οι Άνθρωποι
- Εκπαιδευτικοί
- Μαθητές
- Γονείς
- Ο Τόπος
-
Δραστηριότητες
- Γιορτές
- Επισκέψεις
- Εκδηλώσεις
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα
- Μαθήματα
- Κοινωνικό Σχολείο
- Ενδοσχολική Επιμόρφωση
-
Για Γονείς
- Επικοινωνία
Ενδοσχολική Επιμόρφωση - Δελτίο Τύπου
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Στο πλαίσιο της επίτευξης των παιδαγωγικών και εκπαιδευτικών στόχων του Γυμνασίου Παναιτωλίου (και σε συνέχεια από πρόγραμμα επιμόρφωσης του σχολικού έτους 2011-12) πραγματοποιήθηκε πρόγραμμα ενδοσχολικής επιμόρφωσής στις 6 και 7 Σεπτεμβρίου 2012 στο χώρο του σχολείου με τη συμμετοχή των διδασκόντων. Η επιμόρφωση αφορούσε θέματα Φιλοσοφίας Εκπαίδευσης, Παιδαγωγικής, Καινοτόμων Διδακτικών Μεθόδων και Εργαλείων, Τεχνολογιών της Πληροφορικής και Επικοινωνίας. Το πρόγραμμα οργανώθηκε με την εποπτεία της Περιφερειακής Δ.ιεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδος και ιδιαίτερα το Τμήμα Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και την έγκριση της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αιτωλ/νίας. Της επιμορφωτικής δράσης είχε προηγηθεί ανίχνευση των εκπαιδευτικών αναγκών των εκπαιδευτικών του σχολείου.
Οι κύριοι στόχοι της επιμόρφωσης ήταν παιδαγωγικοί, διδακτικοί και ενισχυτικοί του ρόλου του εκπαιδευτικού στα δεδομένα τόσο των εξελίξεων της εκπαιδευτικής πολιτικής όσο και εκπαιδευτικής καθημερινής πρακτικής. Σχεδιάστηκε με στόχο την έγκαιρη προετοιμασία όλων για την νέα σχολική χρονιά και την επωφελέστερη αξιοποίηση του χρόνου προς αποφυγή απώλειας/παρακώλησης των μαθημάτων.
Η κα Χριστοπούλου Σοφία, Προϊσταμένη Επιστημονικής-Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Β/θμιας Εκπαίδευσης, Περιφερειακής Δ/νσης Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπαίδευσης Δυτ. Ελλάδος μίλησε για την Ενδοσχολική Επιμόρφωση και το ρόλο της στο Σύγχρονο Σχολείο, ενώ η κα Αργυροπούλου Μαρία, Εκπαιδευτικός, Κοινωνιολόγος, Δρ Επιστημών της Αγωγής πραγματοποίησε βιωματικά εργαστήρια με θέμα «Μια Μαθησιακή Πορεία Ενεργών Υποκειμένων».
Είχαν προηγηθεί οι εισηγήσεις των κκ. Μαργάρα Θεοδώρας, Κοινωνιολόγου Εγκληματολόγου για την Κουλτούρα του Σχολείου και την Καθημερινή Πρακτική στην Προοπτική της Ποιότητας και Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου, Κατσιμάρη Δήμητρας, ΠΕ 18.13 Τεχνολόγου Ζωικής Παραγωγής για την Εξ Αποστάσεως Ασύγχρονη Εκπαίδευση και το Περιβάλλον Moodle και Κουβαρντά Ελένης ΠΕ19, Πληροφορικής, Msc in Education για το ΓΙΑΤΙ και το ΠΩΣ, της Εισαγωγής των Διαδραστικών Πινάκων στην Εκπαιδευτική Διαδικασία.
Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος έγινε αξιολόγηση ως προς την επίτευξη των αρχικών στόχων της επιμόρφωσης. Όπως φάνηκε και από τις ενδεικτικές απαντήσεις των συμμετεχόντων σε μια ανοικτή ερώτηση, η ανάγκη επιμόρφωσης χρειάζεται να είναι διαρκής και να λειτουργεί ενδυναμωτικά για κάθε εκπαιδευτικό: ικανοποίηση, ενθουσιασμός, ευκαιρία για σκέψη ενδοσκόπηση και έρευνα, γλυκιά κούραση, κινητοποιημένη να κάνω πράξη τη διδασκαλία σε ομάδες και να εντάξω νέες τεχνολογίες στο μάθημά μου, ένοιωσα όμορφα πρωτόγνωρα συναισθήματα / ένοιωσα παιδί, ευχάριστη έκπληξη, ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ, χαλάρωση και μοίρασμα συναισθημάτων και προβληματισμών.